Summa sidvisningar

tisdag 27 september 2011

att ha sällskap i sängen

I have an confession to make...ja, jag vet att det är fånigt med amerikanska uttryck, men ni får stå ut...vi är ju faktiskt i USA ; ) Hur som helst, igår kväll när grabbarna drog igång tv´n efter att alla läxor var gjorda, ja det är väl bäst att jag skriver det åxå så ni inte går igång på att vi bara ser på tv : ) Så verkar det om om det enbart sänds massa olika kriminalserier nuförtiden, CSI, Criminal Minds, Whithout a trace, Cold case mm, mm  där "inspektors" av olika slag helt plötsligt vet allt om allt tex från vilken öken ett litet sandkorn på offrets ben kommer ifrån, sååå tröttsamt. All dramatologi är precis lika heeela tiden, ett brott, lite "investegation" hit och dit, ett bakslag...men sååå plötsligt så faller allt på plats, IGEN, och brottet är lös ?

Hmm är det jag som börjar bli gammal eller? Men vad hände med Ally McBeal, Melrose Place, Friends, Party of five, Lost osv

Oj, gick visst igång på detta världsliga ämne, mycket viktiga saker att ta tag i detta ; )

Nog om detta, när tvtittande drog igång och de bästa de kunde uppbringa var Hawaii five-0 så tog jag min kompis och lite raw almonds med russin i ( visst lät det läskigt med råa mandlar ) med mig upp till sängen istället...


och fick snart sällskap av en annan utbrytare vid namn Agnes och hennes lilla vän Paddan...


...och vet ni vad för intellektuellt och spännande program jag valde att titta på...jo men visst; Svenska Hollywood fruar på Tv3 Play...hmm mycket smickrande mamma Åsa...och Agnes hon, hon tittade på
Tom & Jerry : ) Det var min confession, vad är Er??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar