Summa sidvisningar

torsdag 1 september 2011

att förbereda en resa

Första dagen på min tjänstledighet, och några dagar till avresa på vårt livs resa. Jag har faktiskt inte tänkt allt för mycket på stundande packning, avsked och nya bekantskaper som väntar. Många frågar om jag inte är nervös? Men jag kan inte säga att jag är det, jag är snarare förväntansfull....varför ska jag vara nervös? Jag har hela min familj med mig, och allt vi kommer att göra det närmaste året kommer vi att göra TILLSAMMANS, och det känns helt underbart. Tänk vilket privilegium för en familj, i motsats till hur vår vardag idag ser ut. Vi lämnar och hämtar och är ständigt påväg till olika aktiviteter...och visst vi har själva valt detta liv, och vill att våra barn ska vara aktiva och ha mycket socialt umgänge...men hur ofta är det BARA vi? Det är vad jag ser fram emot...att ha mera TID : )


Man blir aldrig så svensk som när man kommer utomlands...därför packar vi...KURBITS

SVENSKT TENN

FJÄLLRÄVEN

& IKEA såklart....några av godbitarna vi tar med oss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar